Էլ չգնաս

Չեմ հասկանում թե ինչու բայց դեռ սպասում եմ քեզ
Թեև դրել ենք մեր հարաբերություններին վերջակետ
Ես հետևում եմ քո ամեն մի արած ու չարած քայլին
Երբմն թվում է թե խելագարվել եմ ես քո սիրուց
Բայց արի ու տես ես չեմ տառապում քեզ համար
Չգիտեմ որտեղից ներշնչվում է իմ մեջ հանգստություն
Հոգուս մեջ տիրում է աննկարագրելի հանդարտություն
Անկեխծ ասաց սարսափում եմ բարձրաձայնել
Գուցե Աստված շատ համարի և ամուսնությանդ լուրը բերի
Սակայն ես խոսում եմ ներկա
դրության մասին
Եվ ինձ ինչ-որ մի բան ուժ է տալիս մտածելու
Որ դու մի oր ընդհանրապես չսպասված ետ ես գալու
Ինչպես անհայտ կորած բայց ոչ մոռացված մի զինվոր
ՈՒ ես կարոտած սրտով թևերս բաց գիրկս եմ առնելու
Աչքերիդ մեջ լուռ նայելու, երկար չասված խոսքերն ասելու
Էլ չգնաս իմ սեր, մնա գոնե իմ մնացած կյանքը ինձ հետ:
Copyright ©2012-2013 - Այլ կայքերում մեջբերումներ անելիս հղումը www.siraharner.ru բլոգին պարտադիր է: