Բաներ կա



Բաներ կա , որ շատ եմ ուզում ասել....Բառեր կան, որոնք ոնցոր կոկորդիս նստած լինեն ու ուզենան դուրս գալ...դուրս թռչել...Բայց ասես մի բան խանգարի...Մտածում եմ ու չեմ կարողանում հասկանալ , թե ինչի Աստված քեզ կանգնացրեց իմ ճանապարհին...Որն էր քո` իմ կյանքում հայտնվելու իմաստը....ու ինչի հիմա ամբողջ ներաշխարհս խառնվածա....Չէ,ես քեզ չեմ սիրում...ու չեմ էլ սիրել.....ու ոչ մի վեհ զգացմունք էլ չկա իմ մեջ....
Հասկանում եմ, որ
պատահական ոչինչ չի լինում....որ ամեն դեպքում
երբ ինչ-որ մեկը հայտնվումա կյանքումդ , ուրեմն իրանից սովորելու բան ունես....կամ էլ սովորեցնելու...բայց չեմ հասկանում ինչնա ստիպում ինձ երբեմն-երբեմն  չցանկանալով քեզ կարոտել...երևի ես ուղակի սովորել էի քո ներկայությանը իմ կյանքում...
Ես քեզնից ոչ մի դրական բան դեռ չեմ սովորել...ու վախենամ չեմ էլ սովորի,իսկ դու......ու տեսնես որն էր իմ անելիքը քո կյանքում...Չգիտեմ...ոչինչ չգիտեմ ու ոչինչ չեմ հասկանում...ու երբեք էսքան շփոթված ինձ չէի զգացել...
Մթքերս իրար են խառնվել...ասես  2մարդ դարձած լինեմ...մեկը ուզումա որ դու անհետանաս,իսկ մյուսը հույս ունի որ դու կփոխվես....բայց 2ն էլ համոզված են, որ ես քեզ չեմ սիրի....
Բաներ կա որ դժվարա ասել...բայց գոնե հնարավորա գրել............ԿՆԵՐԵՍ..

0 коммент.:

Copyright ©2012-2013 - Այլ կայքերում մեջբերումներ անելիս հղումը www.siraharner.ru բլոգին պարտադիր է: